V košíku nejsou žádné položky.

Vyzkoušejte

Tréninky

  • Trénink pro krásně vytvarované bříško

    Trénink pro krásně vytvarované bříško

    Všichni si přejeme mít krásně vytvarované bříško. Trénink břišních svalů je pro mnohé ovšem největší hádankou. Uděláme 100 a 100 sed lehů (ty známe už ze základní školy), ale toužené výsledky se prostě nedostavují. Proč? Pro krásně tvarované, ploché bříško a štíhlý pas musíme posilovat všechny svalové skupiny přední části trupu.

  • Trénink pro krásně tvarovaný zadeček

    Trénink pro krásně tvarovaný zadeček

    Pro krásný zadeček, štíhlé nohy a rovnoměrně vypracovanou spodní polovinu těla (hýždě, vnitřní a vnější stehnní svaly a lýtkové svaly) musíme dělat více než jen jeden klasický cvik. V tomto článku vám představíme 8 variant dřepu, které musíte znát.

    Připravila: Nives Orešnik

  • Venkovní trénink na lavičce

    Venkovní trénink na lavičce

    V dnešním tréninku najdete cvičení, které můžet provádět s pomocí lavičky. Můžete tak při procházce podzimní přírodou, při venčení psa nebo během běžeckého tréninku zahnout do nejbližšího parku, najít si vhodnou lavičku a posílit všechny svaly těla během tohoto krátkého, ovšem účiného tréninku.

  • Video trénink - břicho a střed těla s Gymbit bandu

    Video trénink - břicho a střed těla s Gymbit bandu

    Krásně ploché bříško a skvělé držení těla, to je to co všichni chceme, a toho také můžete dosáhnout s tímto 15 minutovým cvičením. Pro ještě větší efekt, zopakujte dvakrát, nebo kombinujte s cvičením na posíleni nohou a zadečku.
  • Video trénink - nohy a zadeček s Gymbit bandu

    Video trénink - nohy a zadeček s Gymbit bandu

    Štíhlá stehna a pevný kulatý zadeček se budou v letních šortkách krásně vyjímat. I vy toho můžete dosáhnout s tímto desetiminutovým cvičením. Pro ještě větší efekt, zopakujte dvakrát, nebo kombinujte s cvičením na posíleni břicha.
  • Video trénink - paže a záda s Gymbit bandu

    Video trénink - paže a záda s Gymbit bandu

    Vaše paže mohou v letních tričkách vypadat úžasně. Stačí jen dvakrát týdně věnovat 15 minut tvarování a posilování rukou a výsledky se rychle dostaví. S Nives jsme pro vás proto připravili trénink s Gymbit bandu zaměřený na ruce a záda. Pro ještě větší efekt, zopakujte dvakrát, nebo kombinujte s cvičením na posíleni břicha.
  • Video trénink - posílení celého těla s Gymbit bandu

    Video trénink - posílení celého těla s Gymbit bandu

    Nemáte dnes moc času? Určitě najdete alespoň 10 minut na tento trénink zaměřený na posílení celého těla. A když už cvičíte, prodlužte to ještě o dalších 10 minut, pro ještě rychlejší výsledky.