V košíku nejsou žádné položky.

Vyzkoušejte

Běhání

1-10 z 11

Page:
  1. 1
  2. 2
  • Jak vybrat dobrou sportovní podprsenku?

    Jak vybrat dobrou sportovní podprsenku?

    Aby si prsa zachovala pěkný tvar, potřebují dobrou podporu, a co je ještě důležitější, potřebují ji při sportovních aktivitách. V té době prsa nečelí pouze vlastní hmotnosti, ale působí na ně také jiné síly - například pohyb nahoru a dolů a ze strany na stranu. Výběru sportovní podprsenky byste proto měly věnovat dostatečnou pozornost, protože jinak může být cvičení nepohodlné. Pokud vaše prsa při sportu překáží a bolí, je to určitě znamení, že potřebujete novou a lepší sportovní podprsenku.

    Číst více 
  • 11 důvodů, proč běžet půlmaraton

    11 důvodů, proč běžet půlmaraton

    Běháte rekreačně, že? Asi běháte proto, abyste si odpočinuli a zůstali zdraví a ve formě. Uběhnout 5 kilometrů skoro každý den je pro vás hračka. Chtěli byste, aby bylo vaše běhání ještě zajímavější a aby pro vás bylo výzvou? Vyzkoušejte půlmaraton! Bude to náročné, ale úsilí se vám určitě vyplatí. Stále váháte? Tady je 11 pádných důvodů, proč půlmaratón zkusit...

    Číst více 
  • Běhání pro začátečníky: první krůčky, vybavení a motivace

    Běhání pro začátečníky: první krůčky, vybavení a motivace

    Běhání je extrémně návyková aktivita. Tak už jste se konečně rozhodli dostat se do formy a zapracovat na své celkové kondici? Běhání je skvělým sportem, protože se při správném přístupu hodí téměř pro každého. A navíc nepotřebujete spoustu drahého vybavení. Běhání má příznivý vliv na psychiku a duševní pohodu a umožní vám vychutnat si přírodu kolem vás. Chtěli byste vědět, jak začít?

    Číst více 
  • Chcete začít s joggingem? Přečtěte si před startem pár rad

    Chcete začít s joggingem? Přečtěte si před startem pár rad

    Jogging je skvělým způsobem, jak relaxovat, a hodí se pro lidi, kteří teprve vstupují do světa běhání. Můžete ho provozovat prakticky kdekoli a kdykoli, takže by neměl být problém vyhradit si na něj čas bez ohledu na to, jak moc je váš diář plný. Jogging má však některá pravidla, která byste měli znát a dodržovat je. Pokud jste jeden z těch, kteří se s joggingem teprve seznamují, pak pro vás máme pár rad.

    Číst více 
  • Doběhněte si pro štíhlejší postavu

    Doběhněte si pro štíhlejší postavu

    S příchodem letní sezóny by se většina z nás ráda dostala do formy a shodila pár kil. V zimě je snadné schovat přebytečné tukové zásoby pod oblečení, ale během plavkové sezóny to vše znovu vyplave na povrch. Pokud hledáte jednoduché řešení pro získání lepší postavy a chcete se cítit lépe, zkuste to s běháním. Jak začít?

    Číst více 
  • Jak si vybrat vhodné běžecké tempo

    Jak si vybrat vhodné běžecké tempo

    Spousta rekreačních běžců si myslí, že tempo běhu není důležité - nesnaží se přece bořit osobní rekordy a ani netrénují na závody. Na naší rychlosti závisí ovšem i další aspekty, především to, jak dlouho běžíme. Jde tedy o výdrž, díky které můžeme běžet delší dobu a tím pádem i větší vzdálenost. Tempo je ještě důležitější pro ty, kteří se připravují na závody - desetikilometrový běh, půl maraton nebo maraton. Pokud hned na začátku nasadíme vysoké tempo, rychle se unavíme. Pokud začneme moc pomalu, nebudeme mít dobrý výsledek. Je tedy důležité najít své tempo, které nám umožní optimalizovat své možnosti a vyčerpat všechny své síly až na konci závodu na cílové čáře.

    Číst více 
  • Láká vás půlmaraton? Víme, jak se připravit

    Láká vás půlmaraton? Víme, jak se připravit

    Takže vy byste chtěli zkusit půlmaraton? Výborné rozhodnutí! Absolvování půlmaratonu posílí vaše sebevědomí a hrdost a také vám dodá motivaci pro aktivní a zdravý život. Nemyslete si, že uběhnout půlmaraton, tedy 21 km, není nic složitého. Chce to čas, odhodlání a obrovskou vytrvalost. Rádi bychom vám pomohli tímto stručným tréninkovým průvodcem. Jste připraveni?

    Číst více 
  • Tipy pro začátečníky: jak se připravit na 5km závod

    Tipy pro začátečníky: jak se připravit na 5km závod

    Obdivujete maratonské běžce, kteří dokážou uběhnout 42 kilometrů ve stálém tempu, které se zdá téměř bleskové? Jejich vytrvalost, houževnatost a běžecká dovednost jsou skutečně úžasné! Chtěli byste být jako oni? Klasický maraton je pro začátečníka příliš velké sousto, ale určitě můžete začít třeba s 5 kilometry. Připravili jsme pro vás stručného průvodce vaším prvním během na vzdálenost 5 km. Tak neseďte a pojďte běhat!

    Číst více 
  • Začínáte s běháním? Poradíme, kde najít užitečné informace

    Začínáte s běháním? Poradíme, kde najít užitečné informace

    Když už se rozhodnete začít s běháním, možná se budete zpočátku potýkat s nedostatkem informací. Bez zkušeností se docela těžko plánují jakékoli sportovní činnosti. Hlavním zdrojem informací pro vaše první krůčky do světa běhání bude nejspíš internet. Spoustu užitečných rad můžete získat třeba na nejrůznějších fórech o běhání.

    Číst více 
  • Jak se připravit na trénink v chladném počasí

    Jak se připravit na trénink v chladném počasí

    Na podzim se mnoho lidí hromadně vrací do fitness center nebo si raději zvolí cvičení v pohodlí domova. Pokud nám ovšem počasí přeje, můžeme se občasně pustit do tréninku venku. Mnozí si ovšem myslí, že venkovní cvičení v chladném a sychravém počasí není nejlepší pro naše zdraví. Jak to opravdu je a jak se připravit na venkovní trénink se dozvíte v dnešním článku.

    Číst více 

1-10 z 11

Page:
  1. 1
  2. 2