Video trénink - břicho a střed těla s Gymbit bandu

Krásně ploché bříško a skvělé držení těla, to je to co všichni chceme, a toho také můžete dosáhnout s tímto 15 minutovým cvičením. Pro ještě větší efekt, zopakujte dvakrát, nebo kombinujte s cvičením na posíleni nohou a zadečku.

Štíhlí a fit bez chození do posilovny

Gymbit Bandu je skvělým fitness řešením pro každého, kdo nemá čas chodit do posilovny, nebo prostě raději cvičí doma. S Gymbit Bandu získáte více než 25 různých cvičení pro posílení celého těla, a to vše v pohodlí vlastního domova.

Posilovač Gymbit Bandu můžete připevnit k jakékoliv židli, takže v podstatě můžete cvičit kdekoliv - doma, na zahradě, na dovolené... Prostě jen dejte podložky pod nohy židle, připevněte cvičební gumy, uchopte držadla, nebo připevněte popruhy na kotníky a začněte cvičit. Pokud je pro vás cvičení příliš snadné, omotejte cvičební gumy kolem podložek pod židle, nebo použijte náročnější modré cvičební gumy. Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud máte jakékoliv zdravotní problémy, nejprve se před cvičením poraďte se svým osobním lékařem.

14 min. trénink - břicho a střed těla

Všichni toužíme po vytvarovaném plochém bříšku, občas nám ovšem naše zdraví znemožní klasické provádění sed lehů. To ovšem neznamená, že se musíme rozloučit s krásným sexy bříškem. V našem tréninkovém videu najdete rozmanité cviky na břicho a střed těla, které nezatěžují záda a mohou je provádět i ti, kteří nejsou fanoušci klasických sed lehů.

V tomto komplexním tréninku na posílení břicha a tředu těla, najdete následující cviky:

  • zvedání nohy pro posílení spodních břišních svalů
  • úklon do strany pro posílení postranních svalů
  • sklapovačky v sedě na židli
  • úder / rotace trupu pro posílení postranních svalů
  • předklon ve stoje pro posílení celého středu těla