Video trénink - paže a záda s Gymbit bandu

Vaše paže mohou v letních tričkách vypadat úžasně. Stačí jen dvakrát týdně věnovat 15 minut tvarování a posilování rukou a výsledky se rychle dostaví. S Nives jsme pro vás proto připravili trénink s Gymbit bandu zaměřený na ruce a záda. Pro ještě větší efekt, zopakujte dvakrát, nebo kombinujte s cvičením na posíleni břicha.

Štíhlí a fit bez chození do posilovny

Gymbit Bandu je skvělým fitness řešením pro každého, kdo nemá čas chodit do posilovny, nebo prostě raději cvičí doma. S Gymbit Bandu získáte více než 25 různých cvičení pro posílení celého těla, a to vše v pohodlí vlastního domova.

Posilovač Gymbit Bandu můžete připevnit k jakékoliv židli, takže v podstatě můžete cvičit kdekoliv - doma, na zahradě, na dovolené... Prostě jen dejte podložky pod nohy židle, připevněte cvičební gumy, uchopte držadla, nebo připevněte popruhy na kotníky a začněte cvičit. Pokud je pro vás cvičení příliš snadné, omotejte cvičební gumy kolem podložek pod židle, nebo použijte náročnější modré cvičební gumy. Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud máte jakékoliv zdravotní problémy, nejprve se před cvičením poraďte se svým osobním lékařem.

13 min. trénink - paže a záda

Krásně vytvarované paže vypadají dobře nejenom na mužích, ale i na ženách. Pokud spíše než velké a nafouknuté svaly chcete mít štíhlé a ladné linie, měli byste se při posilování rukou zaměřit na menší zátěž a více opakování. V našem tréninkovém videu najdete rozmanité cviky na celou horní polovinu těla, které při provádění alespoň jednou týdně přemění vaše ochablé svaly v krásně pevné paže

V tomto komplexním tréninku na posílení rikou, ramen a zad, najdete následující cviky:

  • bicepsový zdvih
  • bicepsový zdvih s rotací
  • tricepsový zdvih nad hlavou
  • svislé veslování v sedě
  • zadní trojhranný sval
  • přední trojhranný sval
  • krčení ramen
  • svislé veslování v předklonu
  • příčný trojhranný sval